×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
siZOfReniqH
#1
merhaba arkadaşlar ben sizofreniqh.. orjinalim tugba Smile

bursa lıyım daha önce birçok sitede süper mod. tecrübem vardır. şimdi diceksinizki niye ayrıldın Smile admin arkadaşımız sitesini kapattı.. herneyse tanışştıpıma sevindim iyi forumlar diliyorum herkeze Wink
Ara
Cevapla
#2
=))) havanızıda atıosunuz hanfendı yaneTongueTongue hosgeldınn=)) burayıda ele gecırmedeBig Grin
Ara
Cevapla
#3
hoşgeldin Tuğba yalnız bizim sitemizin diğer forumlardan bir farkı var Türkçe'yi düzgün kullanıyoruz daha özenli olursan seviniriz Smile şimdiden teşekkürler Smile
Ara
Cevapla
#4
ee varsa söylerim Smile havamıda atarıımm keyfimide sürerim Smile Tongue
Ara
Cevapla
#5
sıla Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hoşgeldin Tuğba yalnız bizim sitemizin diğer forumlardan bir farkı var Türkçe'yi düzgün kullanıyoruz daha özenli olursan seviniriz Smile şimdiden teşekkürler Smile


"tanıştığıma" kelimesinde klavye hatam varmış pardon söyleyince farkettim bilerek değil yani Wink
Ara
Cevapla
#6
teşekkürler Smile aramıza hoşgeldin tekrar

bi de herkeze değil herkese Wink
Ara
Cevapla
#7
siZofreniqH Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ee varsa söylerim Smile havamıda atarıımm keyfimide sürerim Smile Tongue


vayyy vayy vayyy =)) havamız yokkı atalımm bee =) bızde gldık ama kmsecıkler bı hgldın bıle demedı TongueSad
Ara
Cevapla
#8
hoşgeldin tuğba keyifli forumlarSmile
Cevapla
#9
teşekkürler herkese Smile
Ara
Cevapla
#10
:A: aferin Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi