10-06-2007, Saat: 04:15 PM
herkese slllmmm umarım ii vakit geçiririm.. ))
|
bi ben yoktum sanırım.. ))
|
|
10-06-2007, Saat: 04:15 PM
herkese slllmmm umarım ii vakit geçiririm.. ))
10-06-2007, Saat: 04:16 PM
eevttt aynennnnn hosgeldın
10-06-2007, Saat: 04:21 PM
aynen sende geldin tam oldu şimdi
![]() hoş geldin ne getirdin gelirken bakıyım bizlere
10-06-2007, Saat: 04:24 PM
hımm evet yha çok düşündüm üye olurkende parayla bişi almak pek hoşuma gitmez daha değerli bişi.. arkadaşlığı getirdim..
:p
10-06-2007, Saat: 04:37 PM
hoşgeldin seni bekliyorduk
10-06-2007, Saat: 04:38 PM
h.geLdn ....
10-06-2007, Saat: 04:38 PM
hosgeldin hani bizim baklavamiz
10-06-2007, Saat: 04:40 PM
hoşbuldukkk.. )) da dedim yha bişi almadım.. sadece arkadaşlık..
))) yarına söz baklava
10-06-2007, Saat: 04:42 PM
Ho$GeLDiN..
10-06-2007, Saat: 04:48 PM
Hoş Geldin TaTLı PayLaşımlar...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ben yeniyim sanırım:D | qitarcı@ | 21 | 2,115 |
07-20-2008, Saat: 07:01 PM Son Yorum: Seyduna |
|