05-30-2007, Saat: 09:56 AM
Slm olsun herkese,ben emre siteye bi yerlerden netin bi yerinden tutmak için üye oldum.Zaten mümkün deil olmamam bazı arkadaslar bu işin mhanya sı olmuss..Çevremdekilerden!:amp:
|
YaZmAm_GeReK...
|
|
05-30-2007, Saat: 09:56 AM
Slm olsun herkese,ben emre siteye bi yerlerden netin bi yerinden tutmak için üye oldum.Zaten mümkün deil olmamam bazı arkadaslar bu işin mhanya sı olmuss..Çevremdekilerden!:amp:
05-30-2007, Saat: 10:01 AM
hoşgeldin...
05-30-2007, Saat: 10:02 AM
Hoşgeldin sitemize....
05-30-2007, Saat: 05:35 PM
Duygusuz'com hosgeLdin=)
05-30-2007, Saat: 11:49 PM
Hoşgeldin..
05-30-2007, Saat: 11:55 PM
Hoşgeldin.....
05-31-2007, Saat: 03:07 AM
hoşgeldin kardeşim aramıza...
05-31-2007, Saat: 09:34 AM
hoşgeldin...yalnız bu konuşma bana hiç yabancı gelmedi
05-31-2007, Saat: 12:16 PM
hoşgeldın ama bılıorum sende benım gıbı elı bos geldın
05-31-2007, Saat: 12:26 PM
alem olmuş sahne sokaklarda oyuncu bi sevdim vardı o da olumuş kahpe:kk:
miley18:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|