×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yok mu bana slm
#1
mrb tekrar aranızdayımm kusura bakmayın derslser falan derkenn giremedimmm nerde benim kırmızı halımm:yikildim: slm vermeyi unutmayınn canlarımmm
Ara
Cevapla
#2
hosgeldin canımConfusedmiley17: Confusedmiley17: Confusedmiley17: halının kırmızısını bulamadım idare et:yikildim: :yikildim:

:yikildim:3027_kirmizi.jpg
Ara
Cevapla
#3
ooo bidenemm bu da yeter banaaa süper mıss anneme alıyımda anneler günü hediye si olsun mu ha haaa
Ara
Cevapla
#4
EyLuLce Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ooo bidenemm bu da yeter banaaa süper mıss anneme alıyımda anneler günü hediye si olsun mu ha haaa
ya tüh ben nerden akıl edemedim sana vereceme anneme verirdim:yikildim::yikildim: o kadar para vidim gitti paracıklar:yikildim: :yikildim:
saka bi yana
canım sana halılar feda olsun Confusedmiley17: Confusedmiley17: :hihi :hihi :hihi
Ara
Cevapla
#5
he heeeeee canımmm cokkk deliyimm beennn hemen akıl ettimmmm mu ha haa
yarısını sen annene verirsin yarısını ben kardiş payı yaparım canım merak etme eylülde care tükenmezz mu ha ha oyyy senin için dunmyaları yakarımm bidenemm yaaaa
Ara
Cevapla
#6
slmmmmm larrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ara
Cevapla
#7
tşk ederim cnm a.s
Ara
Cevapla
#8
nedemekkkkkk yaniiiii
sen saol



3aadffb705.jpg
Ara
Cevapla
#9
oooo resim yakıyo cnm tşk ederimmmm
Ara
Cevapla
#10
herkezzz duysunnn bir güzele aşikkkk olduummmmmmmmm herkezzzz duysunnnnnnn duymayanlara soylesinnnnn...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  bana $imdiLik m?sade..! ..TuuCe.. 28 3,153 04-09-2022, Saat: 04:38 AM
Son Yorum: wildfang
  Bana hosgeldin diyecek var mı ? :) anarshe 11 2,314 02-17-2012, Saat: 06:01 PM
Son Yorum: history
  Bana Hoş geldin Yok mu? yaralı@ kalp 14 2,348 01-09-2012, Saat: 05:15 PM
Son Yorum: acemhe
  umarım bana da yer vardır.. zeynepnr 8 1,505 10-11-2010, Saat: 06:31 PM
Son Yorum: yalan dünya
  Bana da Hoşgeldin Diyiverin :) CaNaT 102 9,542 07-05-2009, Saat: 05:08 PM
Son Yorum: wazqecilmezim



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi