09-05-2007, Saat: 07:16 PM
#$3R$3RI# Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hEHE 3 sERSERİ OLDUK BEA hOSGELDIN NİCKDAŞ :d:d İYİ FORUMLAR
EVET KARDEŞ YAA 3 TANE OLMUŞUZ BENİMD EŞİMDİ DİKKATTİMİ ÇEKTİ NEYSE KARDEŞ KARDEŞ GEÇİNİRİZ YAW

BELKİ BEN GİDERİM ZATEN
KAL SALICAKLA

: bnce sevinmesi Lasımm