04-01-2008, Saat: 01:24 PM
The jøkÃ©Я™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben bi$ey yapmadımki
Özür diLememe qerek y0k qaLiba
her$eyi serseri yaptı
Ondan kalır yanın yoq yane
|
sLmmmmmmmmmmm D:
|
|
04-01-2008, Saat: 01:24 PM
The jøkÃ©Я™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben bi$ey yapmadımki Ondan kalır yanın yoq yane
04-01-2008, Saat: 01:24 PM
Özür dileyin benden cabıııqqqqqq
04-01-2008, Saat: 01:25 PM
işte gördünüz çabuk özür dileyin gelmeyim oraya
04-01-2008, Saat: 01:25 PM
TuuBaa Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ondan kalır yanın yoq yane üstüme iyilik saalık ![]() Sana Co$kunla Nuri aLco Arasında FarkLar adLı konuyu Okumanı Tawsiye Ediy0rum ![]() ![]()
04-01-2008, Saat: 01:25 PM
Cok Ozur DıLErım arKadasLAr tuuuba ozeLLıkLE senden.....Bıarz Saka YapaLım dedım..Ama fazLa Kacırdım ..Sakayı..Gercekten Özur DıLerım..
![]() ![]() ![]()
04-01-2008, Saat: 01:26 PM
The jøkÃ©Я™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:üstüme iyilik saalık Senin farkın ne
04-01-2008, Saat: 01:27 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Cok Ozur DıLErım arKadasLAr tuuuba ozeLLıkLE senden.....Bıarz Saka YapaLım dedım..Ama fazLa Kacırdım ..Sakayı..Gercekten Özur DıLerım.. Heh şöle
04-01-2008, Saat: 01:27 PM
evet serseri127 sana yakışanda buydu tebrikler
04-01-2008, Saat: 01:27 PM
The joker sıra sende :d
04-01-2008, Saat: 01:28 PM
TuuBaa Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Senin farkın neFarkımı Sen söylersin iLErLeyen zamanLarda kendimi Övmeyi Hic Sevmem ![]() ![]() ![]() ::ama harßiden Özür diLencek bi durum warsa diLedim FarZet miley16: miley16: |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|