:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sıraya gec....!
YasSmin
#1
Kaba müşterilerle karşılaşan müşteri temsilcileri
ve pazarlamacılar için bir ders....!

Bu olay nedeniyle, Sydney'de Virgin Havayolları biniş kapısı görevlisi
personele ödül verilmeli...
Boing 767 uçağının arızasından sonra, dolu bir Virgin uçuşu iptal
edilir. Bir başka uçak için yolcular kuyruk oluşturmuşlar, sinirler
bir hayli gergin bir şekilde yeni uçakta yer bulmaya çalışmaktadırlar.
Bu sırada çok sinirli bir yolcu bankoya yanaşır ve biletini
fırlattıktan sonra:
"-Bu uçak ile uçmak zorundayım ve bu iş hemen yapılacak " diye bağırır.
Görevli:
"-Özür dilerim beyefendi, size yardım etmeye çalışmaktan memnun olurum
ama öncelikle sırada bekleyenlerle ilgilenmeliyim ve eminim size de
yapacak bir şeyler buluruz. "
Yolcu etkilenmemiştir. Arkadakilerin de duyacağı bir şekilde, yüksek
sesle sorar:
"-SİZ BENİM KİM OLDUÄžUMU BİLİYOR MUSUNUZ? "
Görevli tereddüt etmeden, gülümseyerek dahili anons mikrofonunu önüne çekerek:
"-Lütfen Dikkat, Lütfen Dikkat, " sesi tüm terminal binasında temiz bir şekilde duyulmaktadır.
"Burada, Gate14'te bir yolcumuz bulunmaktadır ve KENDİSİNİN KİM
OLDUÄžUNU BİLMEMEKTEDİR. Kendisine kimliği konusunda yardım edebilecek birisi var ise lütfen Gate14'e gelmesi rica olunur. "
Kuyrukta bekleyenler gülmekten yıkılmaktadır. .
Yolcu Virgin Havayolları görevlisine pis pis bakar ve dişlerini sıkarak:
"kufreder ..Görevli geri adım atmadan ve gülümseyerek:
"Özür dilerim, ama bunun için de sıraya girmeniz gerekecek...
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 05-03-2024, 11:14 PM