:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CezA-hAdi bizE bA?Lan feAt.ekO FresH,kiLLa hAkAn,SummEr cEm
ѕqρα кJмя
#1
Nakarat

Kreuzberg city dur, ?stanbul’a hat kur, korkun Eko Fresh'ten, dem gelir, Summer Cem, Killa eyt der gelir 40 haramiler, ver beatin hakk?n?, ser kafana takt???n? yere, Killa i?te burada, Killa geldi ba?a bela, Killa’n?n bir g?z? kanl?d?r ?b?r? kara, ara baz? bulamad???n ?eyleri, birde bulamad?n ya para, ?imdi zordas?n poponda da kocaman bir yara, hoplat?r?z beat i i?te b?yle T?rk?e almanca, Ceza, Cem, Eko, Killa tek tabanca, rap hiphop hatt? kulak bunu tatt?, v?cudu iyice azd?r, bas bas bast?r, bast?r Ak?it baba beat i tad?m tad?m, vurun elleri ?ak ?ak ileri ad?m ad?m, bir bir tek k??e par?a par?a ekle, biz gelece?e do?ru sen yerinde bekle

das hier ist die zwei klassengesellschaft, wo du nur durch hustlen dein geld machst, nutte komm es gibt pain in die ass, grambrangs komm es gibt zw?lf kugeln in dein brain und es schmerzt, du bist ein typ der nach ner backpfeife stirbt, ich komm mit killa der dein ohr abbeissen wird, moruk und du bleibst dein ganzes leben praktikant, an meiner arbeit ist nichts ehrenhaftes dran, ich bin der junge mit dem t?rkischen remix, und ich weiss in deinen viertel passiert nichts, ekrem tr?gt die rolex im mondschein, wir ficken dich in den po jetzt ist showtime, schon seit jahren macht eko die hits, gucke in den spielgel den du bist ein waaschechter pich, ich bin eher der picaldi typ, kack auf juwelier ich geh noch zu aldi s?d, die airmax was ek braucht ich hab cem noch im schlepptau, und sehe eure pampers in ?ch braun, ihr seid f?r mich nicht mal einen fick wert, das ist k?ln kalk, kadik?y , x-berg, es gibt leute die man zu schnell vergisst , aber kennst du einen rapper der auch zuh?lter ist, gefesselt und geknebelt, messer an die kehle, ich rappe jetzt mit cem killa ceza f?r die ehre.......

Nakarat

Bebe?im ne istedin, elimi s?k? tut, ekibim sa?lam ve de makine gibide ?al???r, k?zlar el sallarken erkekler bizimle yar???r, biz nereye gidersek biranda ortal?k kar???r, Kad?k?y Kreuzberg, poz yapma poz ver, Kadik?y brembrainx Eko Killa gaz kesmeden Ceza ve Summer Cem y?kselip bize de?, bu i?yerinde yok grev, sizin i?in over game. Surats?z olanlar bizi g?r?nce g?lerler, shake assciler ve dans?zler i?i bilirler, kap?m?zda yazar buraya dams?z girilmez, s?caktan bunalan gelir ve burada bizimle serinler, gelip bizimle tepi?eni paklarm?? tene?ir, gelin g?r?mce b?rak?rlar seni beni g?r?nce, fenas? baban mele?ir, kelin parlar ve netle?ir biz yaz?p t?kenmeyenlerdeniz gerisi tebe?ir, vakit nakitmi? nakit likit can?na tak etmi?, ayn? senfoniyi duyan salonu terk etmi?, ?stanbul ?ok mu terletmi?, bizi duymayan erimi?, ?stanbul, Berlin ve K?ln herkesi de yerle bir etmi?.

Aller Anfang ist hart, ich komm langsam in Fahrt, und gebe den Nutten jetzt meinen Schwanz in den Arsch, nein deine sch?bige, Gegend ist nicht die Westside, , und deine Freundin ist 14 und nicht geschlechtsreif, du bestellst dir deine jeans aus dem Katalog, ich bin im Block und ich freestyle im Baba Flow, und bei Beef kannst du G-Style und summer holen, ich step auf die B?hne hier kommt Osama`s Sohn, ja du gehst mit deinem Opa zum Wirtshaus, und deine Freundin zieht ihr rosanes Shirt aus, Kanacken Ehre ich halte meinen Bruder fest, Rheydt West Moruk das hier ist nicht Budapest, Anabolika, jeder muss Erfahrung sammeln, ich war Jugendtreff du warst mit deinem Vater angeln, Junge was ist dein Arsch schon wert?, deine Frau sitzt im Wald und gibt ein Blaskonzert.

Nakarat
Hadi ?imdi havaya, havaya eller, sallans?n kal?a ince beller, makinemiz sa?lam ve bize ba?lan, rakibimiz yok ?u an bunun i?in da?lan
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hakan Yeşilyurt – Nesine Yandım Nare 0 343 08-24-2010, Saat: 11:47 PM
Son Yorum: Nare
  Vazgeçen Ben Değildim - Hakan Peker ¤ ćaяaмєLL ¤ 0 372 06-13-2009, Saat: 11:57 PM
Son Yorum: ¤ ćaяaмєLL ¤
  Polemick Feat vaLe - TribaL EnfeksiyoN. My_LiFe 2 407 05-12-2009, Saat: 09:55 AM
Son Yorum: My_LiFe
  Şehinşah feat Da Poet & Patron - Günaha Buladım PesmisT GirL 0 358 04-27-2009, Saat: 07:39 PM
Son Yorum: PesmisT GirL
  Piiz (Hadi Denizim) σfflαчи 0 375 10-03-2008, Saat: 07:51 PM
Son Yorum: σfflαчи

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 05-06-2024, 07:54 PM