:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ceza-OrienT Jazz
ѕqρα кJмя
#1
Yeah, is there booze baby, aka Deluxe, yeah, Afrob, Ceza, this is Hamburg, Stutgart, ?stanbul, Let's go!

ich wei(Ben T?rk alfabesini bilmeyecek kadar zavall? bir insan?m) nich wer du bist ma, doch wei(Ben T?rk alfabesini bilmeyecek kadar zavall? bir insan?m) du bist der shit ma, ich wei(Ben T?rk alfabesini bilmeyecek kadar zavall? bir insan?m) ich will nur dich ma, alles was ich will bist du heutnacht

ich hab dich klargemacht up in the club, wie du ohne mann da was du nich sagst, ich sag ich direkt hier in der strasse geparkt, und du hast lust mit mir in meinem wagen zu fahren, mami keine hier kann was du kannst, keine von den andern frauen tanzt wie du tanzt, wir ham einfach eine gute zeit und, nach ner nacht hast du schon entzugserscheinung , bin am zittern wie beim elektrik boogie, und du bist mehr als nur n sexy groupie, du bist eine sexy braut eine echte sau, h?ttest du bisschen grips w?rst du die perfekte frau, komm mit in backstageraum ich zeig dir n paar trix, danach geh ich studio schreib hier n paar hits, also komm mach mit sam jetzt party, und holla back girl so wie gwen stefanie

Nakarat

Ne dersen de bana b?yle beat ver, playtoya havan patlat, latex mi?fer, seni ?p?yor k?z?n ama g?z? bende, el ver kol ver bak kime geldi, ladi dadi, g?n?l ister parti, domal ??k??ta, kap??t?n, ap??t?n paparazzi. Sonradan g?rme g?r?nce g?l?mser kadraj, kan?nda y?ksek promil bu gecenin sonu k?rtaj, hi? bitmez prada d?k?ld?n hangi arada, viktoristte neler gizli neler var kutunda, k?zma ne olur sensin benim tek bebe?im ufak filimler ?ekip internete verelim, ?stanbul sulu tatl? exotic rap loco, ispirto tekel votka y?kselir mojo, hi? hazzetmem dansetmem, her g?n?m dolu, y?z?m Ye?il?am m?zi?im top 10 nedir konu

Nakarat

Ich hab deine namen schon vergessen ja so wird das wieder nichts, stressfraun stresstypen alles kommt ?ber mich, sie riecht verf?hrerisch so wie der fr?hling frisch, will en ehering und haus obwohl mir das viel lieber ist,,, nah m?dchen wir komm nie zusammen, ich ab en weed programm bin kein freak verdammt, ich nehm das piece wie es liegt und roll es nie zu stramm
sie ist nicht street aber zieht und das viel zu lang, tekbir, zur?ck in meim element so wie man samy kent, nicht h?bsch aber aber sehr intelligent, ihr macht mich alle scharf weil ich alles darf weil ich alles sag, wieso das? weil ich klasse hab nenn mich therapeut
mach aus einer lesbe eine frau die wieder kommt und keine m?nner scheut, ich komm zur?ck zu euch es ist locke man, ich ceza samy k?ndigen die epoche an.

Nakarat

S?rada biz bir yol verin bize, muhabbetiniz bo?, doldurmaya geldik biz, evirir bu i?i, konu?may? bilen devirir, bu oyunu oynamay? bilen ?evirir ?i?eyi, ve buras? gittik?e ?s?n?r, sen oyna dilber, burada herkes gaz, kimse naza gelmez has, i?te ?imdi geldi yaz, biz i?erdeyiz, etraf bir dalgaland?, ??yle ne oluyor, herkes kesti buz, e?er istedi?iniz e?lenmekse b?yle buyurun, huyumdan de?il suyumdand?r, sahneden kudurturum, yerinde durmas?n b?t?n bedenler hep konu?sun, biz aleme hi? uymad?k ki gel de alem bize uysun, sokulsun herkes birbirine, m?zikse iyi duyulsun, ve doyumsuzluk yaratmaz, yeter bu parti herkese, istedi?ini bulmad?ysan bekleme hi? bo? yere, y?ld?zlar?n ?st?ndeyiz bu da bizim varyete

Nakarat

Hangi boy, istersin co?mak, gel k?v?r burada doldu dam, hadi gel madam bu orientjazz, herkesi oynatcaz, ekip sa?lam
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  CezA ( Sıra Sende ) Ñ•qρα кJмя 0 427 12-16-2007, Saat: 08:23 PM
Son Yorum: ѕqρα кJмя
  Ceza (ben Ağlamazken) 22*kaka 0 375 08-28-2007, Saat: 02:38 PM
Son Yorum: 22*kaka
  CezA & ayben ( ŞaŞkın oÄžLan ) ~uqqaLa~ 7 562 08-27-2007, Saat: 12:27 PM
Son Yorum: KoLera
  CEZA ( mic show ) aLy™ 4 814 08-11-2007, Saat: 12:08 PM
Son Yorum: KoLera
  Ceza ( Fark Var ) ÖLÜM MELEÄžİ 0 386 07-29-2007, Saat: 06:15 PM
Son Yorum: ÖLÜM MELEÄžİ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 05-06-2024, 02:06 PM