:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benim yüreğimden geçenlerin, yeri yok kimsenin yüreğinde.
EndLess
#1
Sigarayı bırakmaya çalışır gibi ayrıldık seninle bi anda kopamadık, önce yavaş yavaş “ufak ayrılıklar” sonra en büyük darbe indi gönüllere…

Ben senin için sigarayı bile bırakabilirdim

Bittiğini anlayabilmek o kadar güç ve geç oldu ki bi baktım ki yapayalnızım ( hiçbir zaman yalnızlığımı giderecek birisini aramadım , hep yüreğimi dolduracak birini aradım…Wink

Yaaa en zoruda ne oldu biliyomusun ? Hep bir umudum vardı en zoru o umudun hiç olmadığını anladığım zaman oldu…

Ya lanet olsun bu sayfayı açmayacağım diyorum açınca da yazmadan duramuyorum… Neyse boşver gene içtim zaten, ……..

Sen haklıydın boşver!!!

Artık yargılar ve savunmalar boşuna, artık yanlışlarını savunan ya da doğrularını anlatmaya çalışan iki insan yok… Yok!!!! Artık o iki insan yok… Yok olmadılar, yapamadı o iki insan… Artık kendimde de aramıyorum suçlusunu bu sevdanın…”Hayat” diyorum kendi kendime ve bunu derken ben, sesimde kabullenmişliği oluyor yenilginin… Sonra ağır bir sövgü oluyor kadere dair dilimde, dilimde sövgüler dolu, yalnız sen yoksun bunların içinde…

Ne kadar erken kabulendim diyorum hayatın yenilgisini,oysa ben kendi kendimi malup etmiştim… Bende istemezmiydim senin düşlerini yaşamak!!!

Ya aslında ben bunları yazıp acılar ekmek istemiyorum yollarına… Ama birlim ki boş bir sayfaya bakmanın ne olduğunu!!! Boş sayfalara yakıştırdığım hep isminin baş harfi olmuştur…Hani dedin yaa illaki olmuştur bensiz bir sabaha uyandığın!!! Olmadı!!!

Şimdi yokluğu bir şiir oldu dilimde mısraları hep hüzün!!!

Son kelimeleri hep eksik…

Hiç tamamlanamayacak!!!

Artık gidenlerin yerini hep yeniler aratacak!!!

Hep mutlu ol !!!

Eğer ben haketmiyorsam bir cevabı bir yürekte, benim yüreğimden geçenlerin, yeri yok kimsenin yüreğinde.
Ara
Cevapla
TutkuM
#2
Eğer ben haketmiyorsam bir cevabı bir yürekte, benim yüreğimden geçenlerin, yeri yok kimsenin yüreğinde.
çok güzel bir yazı kardeşim yüreğine sağlıkSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Benim Cehennemim Geceleri Başlar ÇiLeK 2 311 04-11-2022, Saat: 01:37 PM
Son Yorum: wildfang
  Suskun Yüreğim Benim .. ROSE 13 580 04-10-2022, Saat: 11:05 AM
Son Yorum: wildfang
  Silah Sesleri Geliyor Yüregimden... ÇiLeK 3 368 04-09-2022, Saat: 06:23 AM
Son Yorum: wildfang
  ::-sen Benİm-:: >As!_M€L€q< 25 827 04-08-2022, Saat: 02:45 AM
Son Yorum: wildfang
  Sen benim bir parçamsın.. murat1544 1 348 04-08-2022, Saat: 01:28 AM
Son Yorum: wildfang

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 03-02-2024, 11:13 PM