:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoscakal Duygusuz Kendınıze ıyı bakın........
EndLess
#1
hepınız kendınıze ıyı bakın artık aranızda olmıcam hepınız cok degerlısınız hepınızı tanıdıgım ıcın mutluyum



sudenaz : sudenaz cok ıyı bırısın umarım sen hep mutlu olursun daha tanısalı ıkı gun oldu ama kalbının guzellıgı sayesınde benım ıcın cok degerlısın senı kardeslerım kadar cok sevıyorum sadece ters bı zamana denk geldıgı ıcın hep nesesızdım ama benım ıcın degerlısın unutma bunu...

deryalım : deryalım hayatımda gördugum en neselı ve sevgı dolu ınsanlardan bırısın hep yusun gulsun umarım sende hep mutlu olursun bu arada kuban olsun mıkbılen sana


canat: ercan abı sevgı dolu bı ınsansın cok fazla muabbetım olmasada hep sevgı dolu oldugun bellı umarım hıc uzulmessın ve yuregındekı o sevgıyı hıc kaybetmessın...

gecelerın efendısı
: atılla abım hayatımda gördugum en yureklı ınsanlardan bırı kocaman bı yurek tasıyosun abı neyse son zamanlarda malum olaylardan dolayı senı fazla sıktım bunun ıcın kusura bakma unutmadan forumdan ayrılıyorum dıye bjk macına gıdıcemızı unuttum sanma mutlaka gıdıcez

gs lı kız : benım ıcın bıtanesın sen keske daha farklı tanıssaydım senınle cok guzel ve ıyı bı ınsansın hayatımda reelde tanımadıgım dostlugu kardeslıgı arkadaslıgı sevgıyı sende gördum benım ıcın önemlısın sen benım kardesımsın


Aslı : bır ınsan bu kadar mı mukemmel olur ben anlamadım ama dedıgım gıbı mukemmel sın tek kelımeyle mukemmelsın ve benım ıcın cok degerlısın senı uzdum kırdım heğsı ıcın sendende özür dılerım kendıne ıyı bak


Qetesh : adem sende cok ıyısın umarım hayatın boyunca mutlu olursun sevenlerının degerını bıl senı bazı olaylardan dolayı kırdıysam sen onları bılıyosun hepsı ıcın özür dılerım



pc kopat : canımm kardesım benım senı tanıdıgıma cok mutluyum son zamanlarda senın sayene yuzum guldu sagol

dj senınım : ve geldık asıl kısıye kendıne ıyı bak catlak mervem kardesım benım cok temıs bı yuregın var ama bıraz az konus bazen sıkıyosun ınsanı ama sen konus ben dınlerım senı


melek 06 : son 7 ayda hep beraberdık ıyı gunde kötü gunde herneyse kırıldık uzulduk sevındık beraber güldük beraber agladık benım ıcıın cok degerlısın senı 7 ay ıcınde ne kadar kırdıysam bılerek yada bılmeyerek hepsı ıcın özür dılıyorum benı güzel hatırla

ve geldık



serseri127 : evet serseri 7 ay oldu tanısmamız ıyı bır ıkılı olustruduk sevdık sevıldık ama serseri olmak bana göre degılmıs herseyın sonu oldugu gıbı bununda sonu var sımdı senınlede ayrılık vaktı nedense sen ustundun karakterını sen belırledın yanlıs tanındım belkı ama senı tandııgım ıcın mutluyum serseri sımdı serseri olarak geldıgım forumdan kartal olarak gıdıyorum hoscakalın duygusuz


herhalde kendıne hoscakal dıyen ılk kısı benımdır nese serserıye veda edıyrouz .......


yukarıda bahsetmedıklerım alınmasın hepınız cok degerlısınız hoscakalın





Bir umut beslersin, büyütürsün icinde
Sonra yagmur yagar, bitirirsin herseyi
Kahrolursun...
Hep aglarsin...
Haykirirsin...
Ama duyuramassin

Baharim gelmesse gönlüme
Acmasin ciceklerim dallarini
Günesi o yesil gözlerinde
Görmessem dogmasin sabahlarim


Hoscakal duygusuz





[yt]suKeQdV0-8w[/yt]

Ara
Cevapla
mert18_41
#2
hoşçakal...
Ara
Cevapla
ÇiLeK
#3
SERSERİİ seni tanımıyorum ama burdan gördügüm kadarıyla iyibirisinn...
bencee gitmee sebep ne olursa olsun gitmemelisin burda kalıp sevdiklerinleee yola devam etmelisin bencee ama tabiikide kararr yine sana baglı..

burda kal sevdiklerinlee ve güzell paylaşımlarınlaa yine burda oll herşey gönlünce olsunn kalbini kimse incilmesinn YOLUN AÇIK OLSUNN..

SENİİ PAYLAŞIMALRINLAA BEKLİYORUZZ..
SEVDİKLERİNİ BIRAKMAA
Ara
Cevapla
*乃ム√u丂u*
#4
yolun acık olsun serseri..

umarım ne kalbin kırık gidiyorsundur nede arkanda kırık kalpler bırakıyorsundur...

...güle güle...
Ara
Cevapla
GCLRNFNS
#5
olum serrsii ne diyim sana allah yolunu açık etsin
senin gibi kardeşii bennnnnnnnnnnnnnnnnnn..
nese husurlu ol gittin yerde ama bişide söliyim yoksa
içimde kalır manyaksın olum yaa.........
Ara
Cevapla
GCLRNFNS
#6
bu manyak beni dinlemedi yaa kimse yi dinlemes en iyisi herkes vedalaşsınnnn
arkadaşlarrr hakkınızı helal edin bu serseriyee en çok benim başımı ağrıttı ama en çoktaa beni üzdüü bende gidiyorummmmmmmmmm.......
Ara
Cevapla
djseninim
#7
:'(:'(:'( sende gidion hee
Ara
Cevapla
sudenaz
#8
ss gadesım gıt en iyisi arkana bakma dayanamazsın ama ınan herkez senı cok sevyoooo BENDEEEEEE ÖFFFF NIE BÖLE OLDUKI
Ara
Cevapla
ceylan gözlü1
#9
serseri benden bahsetmemişsin sana darıldım şaka şaka hepimiz seni çok seviyooozz keşke gitmeseydin ama öle gerekiyosa ne diyelim yolun açık olsun k.i.b. herşey gönlünce olsun Sad((
Ara
Cevapla
Qetesh
#10
yahu nedir bu olanlar yaa, serseri gitmekte haksızsın...uzatma diyorum ortada bişey yok neden böyle yapıyon anlamıyom, bizde sevdik bizde bu yollardan geçtik ama hiç senin gibi yapmadık...
giden insan yolunu çizmiştir zaten, seni istemeyen birinin üstüne neden bu kadar düşüyorsunki..
gitme, böyle bi sebep için gitme...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  duygusuz com daki tüm duygulu arkadaşlara selamlar mustafa197937 7 285 04-12-2022, Saat: 08:42 PM
Son Yorum: wildfang
  selamın aleykum duygusuz mmılletının ınsanları esrarkeş 11 531 04-11-2022, Saat: 08:28 AM
Son Yorum: wildfang
  Merhaba Duygusuz.Com courage 11 566 04-11-2022, Saat: 04:57 AM
Son Yorum: wildfang
  hey millet bi bakın ya ozgur_yasarim 9 351 04-08-2022, Saat: 03:37 AM
Son Yorum: wildfang
  Selam Ben Yeni Duygusuz :) Lili 17 499 04-06-2022, Saat: 08:23 PM
Son Yorum: wildfang

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 04-20-2024, 10:34 PM