:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
By ZeuS
ZeuS
#1
waooaawwwvc2.jpg

hkhojz4.jpg

fcnmfmtfmhmf0.png
Ara
Cevapla
GCLRNFNS
#2
zeuz nen senin adın serkan diliilmii bakımmm...Big Grin

zeuscum çok yakın bi arkadaşıma benziyosunnn...
ama o birasdaha hayvansal bişi sen insansınnn kardeşş..
bu arada yakışıklısındaa kardeşş rsimler içn tkş lerrr.......SmileSmile
Ara
Cevapla
ZeuS
#3
Ben teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
EndLess
#4
gecelerin efendisi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:zeuscum çok yakın bi arkadaşıma benziyosunnn...
ama o birasdaha hayvansal bişi sen insansınnn kardeşş..




:yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: abı koptum yoruma bak yaaa:yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim:

kardes yakısıklısıın Allah sevdıklerıne bagıslasın
Ara
Cevapla
ZeuS
#5
Saolasın hepimizi.
Ara
Cevapla
GCLRNFNS
#6
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: abı koptum yoruma bak yaaa:yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim: :yikildim:

kardes yakısıklısıın Allah sevdıklerıne bagıslasın



sersi ne gülüyonn olumm doruyu söledimm valla bu kadar olmas benserlik
dediim gibiii o biras dahaaaaa....Big Grin
Ara
Cevapla
ÐŽeşaren
#7
ALLAH sevenLerine bagisLasin...
YakisikLisin ...Wink
Ara
Cevapla
ZeuS
#8
Teşekkürler.
Hepimizi bağışlasın.
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
  Tarih: 04-19-2024, 12:02 AM